VolvoGeneral Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 endelig fått tatt noen nye bilder. er med vinter hjul da:( tusenmetere skal av til våren:) planer om å lakkere opp bakluka. Tok med ett bilde med sommer hjul å:P håper på tilbakemeldinger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Såg fin ut med sommerhjul:) Det som manglar er å få alle lyspærer til å lyse, fjerne hengerfeste og tusenmeterane, so blir den bra. Nokre planar? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Pen bil:) Men så litt matte ut de frontlyktene dine;) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 ja veit. tar av meterne når det blir lysere. er dårlig med gate lys her. hehe. har egentlig dioder i park lys. men kvaliteten på de er ikke akkuratt rått. skal ha hanger feste:P er familie bil...så veit ikke hvor mye jeg gjør med den. temkte bilstein dempere. får må bytte ut en forran uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 ja de er det. hva kan jeg gjøre?? må jeg bytte glass/lykter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 ja de er det. hva kan jeg gjøre?? må jeg bytte glass/lykter?? Våtslipe etterfulgt av polering. Først 2400-papir, og så 4000. Litt såpe i vannet gjør underverker. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 ok takk skal du ha:) bilen var våt når jeg tokk bilder. så kan hende lampene var ekstra ille da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 åssen felger har du på bildet ditt ´gomega´? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Funker bare å polere dem uten å våtslipe siden det er plast, men er det litt dype riper kan det være greit å våtslipe først:) På min har jeg Inka felgene du får kjøpt hos mekkonomen... Greie nok vinterfelger:P Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 ok skjønner. er også noe dritt innvendig i lyktene. tror jeg da. kan hende det blir borte vist jeg gjør noe med de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 La også merke til at på nyaste bilda har du oransje sideblinkers, mens på det gamle har du sorte... Kvifor? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 SIKKER MED EU KONTROLL OG GJØRE? fin bil:) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Takk får tilbake meld:) har ett blinklys av vær farge. en kompiss greide å ødlegge det ene svarte når han skulle bytte pære. så er egentlig bare jeg som er treig med å få tak i nytt. de på bs-bildeler virker så useriøse. tenkte å handle der men er ikke helt sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Kjøp på http://www.gatebil.eu Sikkert billigare, og han er seriøs:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 ok. skal titte der:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg