kenndude Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Har akuratt satt inn nye 6 x 9” høytalere i hattehylla. De funker bra. Men har ikke peiling på hvordan jeg skal koble til subwoofern. Det er en Cube cx180p subwoofer m/innebygd forsterker 200 watt. Bakpå den står det: Hi inn/power og Low innput. Av ledninger har jeg: 1 Svart, 1 Blå, 1 Gul, 2 svart/hvite og 1 RCA kabel. Er helt nybegynner på sånt, så jeg lurer på hvordan skal dette kobles? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 etter fargene på ledningene kan eg tru at svart ledning er jord,blå ledning remote,gul ledning + strøm...men svart/hvit ledning er eg usikker på.....har du bilde? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 tipper det står i bruksanvisningen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latino99 Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 Noen som kan bekrefte at " svart ledning er jord,blå ledning remote,gul ledning + strøm" ? og om Cube CX180P er en bra subwoofer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 Ja, jeg kan bekrefte at det er søppel. Har du ikke bruksanvisningen? Alle disse ledningene, er de fast i suben? Et bilde av suben hadde gjort seg. Mener å huske at det er som det blir sagt over her, og at de sorte og hvite er "high innput" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latino99 Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 jeg var og så på denne på Bilxtra, var tenkt til bruk i en hytte hvor det ikke er innlagt strøm, men mulighet for 12Volt via aggregat. det fulgte med en isokontakt, med de fargede kablene, jeg husker at det satt en sikring på den gule kabelen. den skulle selges slik den sto, uten emballasje og bruksanvisning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg