da9el Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 De photoshootene varer sjelden mer enn 1 og en halv time så regner med at jeg er med fra mellom halv 11 og 11. Da skal dere få se åssen baksida ta en Corrado ser ut. hehe Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Sliter med noe nettverk styr... prøvde å bytte over fra trådløs til kabel, ser ikke ut til at det hjelper men... Er noe rart om dagen... får ikke lastet opp bilder fra boxen til forza sida bl.a. Hmm... noen tips? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Morro detta her, xboxen sa takk for seg akkurat nå. Får ikke plage den for mye, gidder ikke å sende den inn igjen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Ser ut til at port fowarding fikset problemet... Har ikke vært nødvendig før men. Mulig det har blitt gjort noen oppdateringer her og der i det siste... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Var store horn i panna på flere i går og rullgardina så ut til å gå ned opptil flere ganger. Ingen god kveld. Ble alt for mye fighting og skubbing. Når jeg hadde fightet meg gjennom feltet så var forspranget fram til teten så stort at jeg ikke hadde mulighet til å kjempe for seier i går. Men men... moro var det... Setter det på kontoen for race incidents. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Hehe blei litt av vært ja. Satt og tenkte på det i går. Er det første å andre race som er bra. Etter det blir det mer konkuranse enn morro.. Domt du og jeg gikk sammen i sisste sving på silverstone igår. Det var bra med fighting mellom oss der :D Håper det gikk bra Men vi får "skylde" på merca til hoccy. :D:D Den var i veien i svinga... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Tipper vi var like gode der... Husker ikke helt, gikk litt surr i all fightinga i går. Men tipper vi var like gode, gjorde nok rimelig mye ut av det å stenge døra. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Hvis det er noe racing på gang i kveld så ser det dårlig ut for min del. Nettet har falt ut, så da er det bare mobilt bredbånd som er tilgjengelig og det funker dårlig med xbox... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 da er opeln kasert å seat tilbake;) klart 1,24,3 på road atlanta long;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 da er opeln kasert å seat tilbake;) klart 1,24,3 på road atlanta long;) Er rundt samme tida som jeg kjører med Civ(e)icen det... Virker som Astraen er veldig rask rett fram, men sliter litt i svingene. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Cossie Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 lest kjapt gjennom litt her nå virka veldig kjekt . forza 2 det går i da eller ? alldri spilt det før så må nokk ut på en handle tur i dag :P Siter Bmw e34 525i (3.5L turbo Prosjekt i vinter ) MB - 230CE 91Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Jeg vil også få kjørt litt online igjen snart, men ingen i vennelista mi er noensinne pålogget. Du finner aldri noen som kjører seriøst ved å gå inn i tilfeldige lobbyer, bare smågutter som holder full pinne og smeller deg av banen i første sving. :knock: Skal dog prøve å slenge meg med neste gang dere holder renn. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 lest kjapt gjennom litt her nå virka veldig kjekt . forza 2 det går i da eller ? alldri spilt det før så må nokk ut på en handle tur i dag :P jepp..løp å kjøp Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Er rundt samme tida som jeg kjører med Civ(e)icen det...Virker som Astraen er veldig rask rett fram, men sliter litt i svingene. det va jo bra;) joda astran e rask men ikke nå særli å ta starta me.den spinner i 3 gira så jeg kan ikke bruka full gass i di 3 første girene å det er domt...spinner i 4 når jeg svinger og såe.. i svingene er den veldi fin inn men blir nervøs midt i og begynner å overstyrer å når jeg kompanserer me gassen spinner den bare..seatn min er 80kw mindre effekt å 150nm mindre, men bedre grep i svinga ;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 så det er road atlanta long dere bruker som referanse på bilene deres altså. Kjører uten og kutte 3 sving da... :D Jeg bruker personlig mugello short til tid jeg. Er en god langstreke der og. Ja alle som vil må slenge seg med. Vi gutta her på tråden er jo ganske på passelig med det å ike komme alt for mye i kontakt med kvarandre. Men det er jo touring car da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg