da9el Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 (endret) Hau...tenkt det hadd vert arti å kjørt nå ala touring car løp vest intressan e der. Reglan e enkel *maks pi index er 850A *forbudt med 4wd *forzakit er påbudt *bilene skal ha race på alle deler i understell men vektreduksjon velger mann selv *dekk skal være full racing *ingen restriksjoner på dekkbredde og vekt effektforhold DET SKAL KUN VÆRE PERSONBILER MED 4 SETER ELLER MERE.SMÅ SPORTSBILER ER IKKE LOV ellers så gjør man ka man vill legg gjerne ut din ferdie touringcar på denne side;) kjæm me min snart Endret September 13, 2009 av da9el Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 dem som e intresert får teldelt et nr å ha på biln..evt velg et sjøl så lenge ingen andre har det;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Hvilke baner blir kjørt? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 hadde jeg hatt skills på grip så :P Men artig å følge med :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 hadde jeg hatt skills på grip så :PMen artig å følge med :) trenger ikke store skils..disse bilene er jo ikke direkte kjappe så;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Hvilke baner blir kjørt? det vet jeg ikke enda..blir laguna seca.silverstone. å noen andre baner med ca 8 runder tenkte jeg på... Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 trenger ikke store skils..disse bilene er jo ikke direkte kjappe så;) Hva vet du om det??? Jeg er med, tuner i mårra. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 høres moro ut dette :) skal se om jeg får slengt sammen en bil... hehe Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Hva vet du om det??? Jeg er med, tuner i mårra. vet ikke så mye om det egentli bare att jeg selv har ikke så mye skills men har det morro alikavel...er vel det det handler om;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 men tror setup har mye å si på disse bilene tror jeg...blir nok på det område jeg blir å slite me å holde følge...taper mye midt i svingene.virker som bilen tapper grepet en liten stund så får jeg det tilbake....sånn har jeg det på alle bilene..tips?? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 er det noen regler på hvilken biltype man kan bruke? slang sammen en bil og klistret på en masse reklame på den... 318 hk testet den på mugello short og klarte å ligge på høye 59 runder :) setupet er lånt fra west integraen.... skal jeg la felgene være hvite eller få litt farge på dem? Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 er det noen regler på hvilken biltype man kan bruke? slang sammen en bil og klistret på en masse reklame på den... 318 hk testet den på mugello short og klarte å ligge på høye 59 runder :) setupet er lånt fra west integraen.... skal jeg la felgene være hvite eller få litt farge på dem? den bilen må duge fint den ja..er du online? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 xboxen er på ja ;) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 jeg og krepsen kjører nå...dette var morro...di bilene er så sykt like i effekt og handling att det er close racing konstant;) morro Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg