Naitsirk90 Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Hei! Som titlen sier så får jeg ikke stilt klokka på BMW'en Den har en vanlig orgianl BMW Business cd spiller. Klokka står som 4 linjer, men vil ikke endres på. Manualen for radioen/CD'en fulgte ikke med bilen, så har derfor ikke fått prøvd så mye annet enn å trykke litt. BMW 316i 2001 Er klokke enheten på spilleren ødelagt eller er det noen hemmelige triks for å stille klokka hehe Noen forslag? GOD JUL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werable Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 På min bil (318, 2003 modell) med samme stereo, stilles klokken ved at jeg vir på den høyre (eller venstre) "kilometer-nullstilleren" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk90 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Har ikke fått det til enda, men til høyre på steroen er det en bryter hvor det er bilde av en klokke, har denne noe med å stilling av klokka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg