Bilteknikeren.com Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Jeg (tidligere GtiCars) trenger noen deler til Bluebird'n min. Jeg har en 1988 T72 Bluebird SGX 1,8 Turbo intercooler (4 dørs sedan). Jeg trenger: -et helt og pent gulvteppe i blå farge. -Orginal "Skyline" bakskjørt. -Baklykter som er hele (88/89 mod) -justerbar dumpventil. -Servopumpe med fester (skal ha to stk på denne.. hehe) Åpnet Luftmasseføleren (hetetråd utgave) og fikk reparert denne :) der sparte jeg noen tusenlapper. En ny en måtte jeg betale 5700,- for.. Har du deler, så kan du jo sende meg en e-post Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg