Alex91 Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Hei. Jeg har en Golf 3 GTI 16v med motorkode ABF på 150hk. Har jobbet med denne bilen lenge, sveiset på to nye kanaler, byttet begge forskjermer osv. Bilen skal straks i lakkboksen for hel lakkering. Problemet er at deler av ledningsnettet både bakover og fram til motorrommet er oppbrent samt sikringsboksen. Har lenge prøvd å funnet en delebil som kan ha likt ledningsnett for å få bilen på veiene igjen. Har funnet en del slike biler med 3 dører, men de er også oftest også uten takluke. Er det kanskje mulig å "spleise" sammen ett ledningsnett, f.eks skaffe ledningsnett fra en ABF motor, og kanskje bruke ett ledningsnett fra en VR6 ( som er litt enklere å finne delebiler av.) Regner med VR6 er ganske likt utstyrt med el. vindu og slikt? Håper noen kan hjelpe meg litt her, håper veldig på å få bilen klar i løpet av vinteren når lappen kommer i boks. :thumb Siter 94' Golf 2.0 GTI 16v 90' Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 om det hjelper har jeg sikringsboks fra en 1,8l liggende... Utenom det så burde det gå ann å spleise ville jeg tro i og med at det ofte kun er åpne plasser i sikringsboksen om det er noe utstyr som ikke den spesefike bilen er utstyrt med. Burde jo gå ann og få inn ting på de tomme plassene... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex91 Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Noen flere? Ser helst at jeg får tak i komplett ledningsnett for motor, med sikringsboks og hele pakka. Trenger jo også ledningsnettet bakover i bilen. :/ Siter 94' Golf 2.0 GTI 16v 90' Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg