Sindre_a Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Hallo folkens.. Selger da min nesten nye Alpine SWR-12D2 m/ pen hjemmelaget kasse. Kassa er laget av 22 mm mdf, og er perfekt beregna på dette elementet utifra et kasseberegningsprogram jeg har. Det eneste som mangler er å sette i bassporten, dette har ikke jeg hatt tid til. Men jeg har den liggende, så kjøper får denne med. Denne subben ble kjøpt ny i November, og er svært lite brukt. Kom med bud :) NB: Bør hentes, pga vekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre_a Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Fortsatt til salgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectraturbo Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 pris? svar helst på 93278534- da æ ikke er her så ofte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg