Moken Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 alle 400serie motorene skal passe, 2.0 liter, 1,7 , 1,7turbo, men man må jo skifte ut en del komponenter, ledningsnett osv, Om S/V 40 motorene passer er jeg usikker på, om du får motorfester som kommer overens, og passer på festene i selve ramma i motorrommet på 460en skal det vel la seg gjøre, også sette inn det elekriske til motoren og alt det der, Mvh Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 hadde ver artig å prøvd med s/v40 motor i 460n da..? var det bare 1.7 som kom med turbo på 460 Vor mange hk var det i den motoren da..? Går det ann å bygge om 2 litere som er i den 460n jeg skal kjøpe til turbo da..? Og er det mye jeg må gjøre med motoren i så fall da..? er det mye jobb å bytte til annen farve i instrument lysa på deisse volvoene da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg