Rekord Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Leitet liyy gjennom gamle pappirer i dag og fant en del info om Uno Turbo som jeg hadde liggende. Tenkte at jeg kunne dele infoen med andre Uno frelste. Viss du lagrer bildet på pcen og somer inn så ser du litt tydligere hva som står. Så versegod: Register bytte: Siter Daihatsu Charade G11 Turbo (SMÅBIL POWER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drogen Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 hehe :) jaja vurderer og selge unoen nå til fordel for en m3 :) så gaul ut om du er interisert i og få den tilbake :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Var bra opplysning dette. Kamerat vurderer en Uno Turbo nå. Men mye av dette var vel egentlig Autodata? Får opp mye av det samme hvis jeg leter opp på Autodatan. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drogen Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Var bra opplysning dette. Kamerat vurderer en Uno Turbo nå. Men mye av dette var vel egentlig Autodata? Får opp mye av det samme hvis jeg leter opp på Autodatan. Har en som kommer for salg om 2 uker om du er interisert.. bilen som ligge under kleive bros.. kom med bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg