Trynet Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Hei!! Har sett på en slik en med GT plastik. bilen er veldig fin og er et bra pris på dem. Men mestsansynlig er den litt "slapp" kan jeg tenke meg da det ikke er noen turbo. Er det noen steder i Norge/Sverige som selger trim deler til den motoren? er vel 150hk org.?? det jeg har hørt hvertfall... men dere her ikke vet nok bedre:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 er vel 125hk? dyrt med NA trim.. men får jo en billig jdm impreza.. er jo bare å plukke over deler.. men sikkert like greit å kjøpe gt med engang Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mobeck Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Trimkit til 2.5 liter motorn uten turbo Tykk strek er 2.0 turbo å tynn strek er na trimmet 2.5 liter Siter Hilsen Ole Mobeck www.mobeck.com/mt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg