Bauer Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Heisann! For noen uker siden hadde jeg et trist møte med et tre som endte med bøyd bærebru.. Nok om det.. Etter den "episoden" har det kommet en *POFF* lyd i basseren min hver gang jeg skrur av lyden eller hver gang jeg skrur av spilleren. Det er en Pioneer Mp7400 spiller. Når jeg har høy lyd og det er mellom 2 sanger kan jeg på en måte høre gjennom basseren at den skifter sang.. (skrap skrap lyd) Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? Har gått over det meste av kabler.... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 litt off topic..men please bytt avatar...blir jo sykt svimmel her ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 la være å se på den da... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Bauer la være å se på den da... er ikke så veldig lett å la vær:) men men.. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Bauer Heisann! For noen uker siden hadde jeg et trist møte med et tre som endte med bøyd bærebru.. Nok om det.. Etter den "episoden" har det kommet en *POFF* lyd i basseren min hver gang jeg skrur av lyden eller hver gang jeg skrur av spilleren. Det er en Pioneer Mp7400 spiller. Når jeg har høy lyd og det er mellom 2 sanger kan jeg på en måte høre gjennom basseren at den skifter sang.. (skrap skrap lyd) Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? Har gått over det meste av kabler.... tror nok det er noe med kablene dine ja.. når jeg satt in anlegget i saab'en første gang la vi bare ledningene nesten oppå hverandre. da poffet det i basser og resten av høyttalerene hver gang jeg skrudde av og på.. så jeg ville skjekket kablene dine jeg, har hørt at sølvfolie går ann å ta rundt kablene. spørte en kar som har litt greie på anlegg en gang.. han sa det kunne kansje ha noe med at hvis du har en litt gammel bil var dt noe med forsinkelsen på strømmen når du skrudde av eller på.. er ikke sikker jeg, er ikke ekspert i det hele tatt på dette området. mvh Alexander Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Have a look here: http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=36&ids=artID Under "SMELL VED AV / PÅSLAG" @lpher :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Takk takk.. skal sjekke! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavvi Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Her kan det også hende at linjeutgangenes jording på spilleren er brent. Dette skjer oftest ved at forsterkeren har for dårlig jording, eller at den forsvinner helt. Kanskje pga krasjen? Hvis forsterkeren som driver bassen ikke brukes til andre høyttalere (3/4/5/6 kanaler) vil du merke en slik feil slik du beskriver den. Siter Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg