Mr.Skyline Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Jeg villa ha kjøpt den nr.2.... Men sjekke forsikring... den nr.2 var drit råååååååå! den villa jeg ha hatt! skal ha meg en slik til våren! :D Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Jeg har hørt at han som selger den blåe golfen du visste oss først kjøper inn kondemnerte biler og fikser de, så viss det er tilfelle ville jeg ikke kjøpt den. for da er ikke bilen slik som den er før et eventuelt krasj... Når det gjelder forsikring, så er det sinnsykt dyrt. Jeg har en 90 mod. golf 1.8 sport, jeg måtte betale 13 tusen i året visst jeg satt den på meg, så jeg måtte godsnakke litt med mine foreldre så jeg kunne sitte den på dem.. De på forsikringselskapet sa at det har nesten ikke noe å si om det er GTI eller vanlig 1.8, det er golf i seg selv som er dyrt å forsikre....... :rolleyes: Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg