dynaBel Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 den 24. desember blir dattera mi på 11 mndr gladelig eier av en rød mazda mx5 Tøff? har alltid sagt at hun skal tidlig krøkes når det gjelder bil:) da må hun jo ha sjikkelig bil og, hehe ps: strømdrevet kommer med årene når jeg får tak i en fra mazda Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 hehe:P Ser lovendes ut dette:D Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Mazda... syns du skrev skikkelig bil jeg... :) ... (sjikkelig betyr kanskje noe annet...) Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 mazda som er bil:) Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 :O må da ikke legge det ut her! Tenk om hun leser det? :D (Hun krøkes ikke tidlig nok hvis hun ikke er fast leser av bilforumet innen fyllte 11.mnd'er ;)) Men genial gave da :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 faen det tenkte jeg ikke på:P Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg