Black Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Vurderer å selge mine NYE UBRUKTE SPA Design instrumenter, som er av HØY kvalitet Jeg ønsker å selge disse samlet, har oljetemperatur, oljetrykk og kjølevannstemperaturmåler. Instrumentene er analoge med tilnærmet org BMW lys i instrumentene. Alle er utstyrt med diode for varsling av overskredet innstilt/programert temp/trykk og har egen innstillingsknapp/ nullstiller. Dvs at i det øyeblikket pila på instrumentet passerer innstilt temperatur, så begynner dioden å lyse nede i hjørnet på instrumentet. Instrumentene blir brukt i både racing,marine og industri pga sin nøyaktighet, f.eks så har kjølevannstemp.måleren en max feilmargin på 2 grader mellom 0 og 120 graders temp. Disse instr. skal også tåle mye støt og rystelser. Alle instrumentene har ledningsnett og temp/trykkføler medfølgende. Selges for 3000,-kr PM eller tlf 92605699 Jeg kjøpte disse for 5500,-kr, dette skal være meget gromme instrumenter. [/img] Siter You can never go to loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg