mr_flow90 Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Noen som vet noen steder jeg kan få tak i diverse styling til bilen min? Er den som er på bildet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_flow90 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Søkte litt på nettet i dag og fant en side hvor man kan få tak i styling til denne typen bil. Legger til linken til alle dere andre som kansje leiter etter det samme som meg:) http://bomexaero.com/zencart/index.php?main_page=index&cPath=59_61 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Det er litt og få tak i . men hvis du virkelig vil ha en som skiller seg ut kan jeg bygge stylinga til deg , men det koster en del da :\ bsbildeler.no har en del vet jeg mener og huske at streetdesign.no og så har litt på lager ;) sjekk der du Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg