Roberto Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by BUNGEEk Det skal være 5-112 i følge denne siden. Isåfall sklir dem rett på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Da kom første bud og gitt.. 6000.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 har du enda ikke funnet ut om de passer på 4/100 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Skillz2k har du enda ikke funnet ut om de passer på 4/100 passer kun til 5 bolts tror jeg. men nei har ikke funnet det ut. kom nettopp hjem fra jobb, og skal sooove. Men er du i loddefjord en dag så kan vi godt teste.. Men det må kanskje sje ganske snart, for no er det 1 til som skal se på dem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 har ikke rack ene felgen hos seg da så han kan prøve den på civicen?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Skillz2k har ikke rack ene felgen hos seg da så han kan prøve den på civicen?? Ja hvis han får tid så... enkleste er jo om du møter meg i loddefjord eller hos ham. du får ikke jekk under bilen hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Ser noen har spurt om dekk. dekkene er Toyo Proxies T1S, 205-40eller 45 husker ikke helt -17. Svært liten slitage, som ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 De passer ikke på 4/100 iallefall. Sikkert ikke noen 4 hulls biler. Men felgene var veldig fine og dekkene så ny ut når jeg var å så på dem Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by Skillz2k De passer ikke på 4/100 iallefall. Sikkert ikke noen 4 hulls biler. Men felgene var veldig fine og dekkene så ny ut når jeg var å så på dem Rack har hatt omvisning nå ja? Ja de er som ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heinz Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Hvis du ikke har solgt felgene enda, så kan jeg være interessert, Imprezaen min har 5/100, og ET 55 så det skulle jo gå, hva er prisen nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Originally posted by Heinz Hvis du ikke har solgt felgene enda, så kan jeg være interessert, Imprezaen min har 5/100, og ET 55 så det skulle jo gå, hva er prisen nå? Ikke solgt nei.. Har bud på 6, men det sjer ikke. 7 er minimum... 5*100 passer sikkert ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg