Nordbo Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Min fars Mondeo 1,8 Diesel 1998 model har begyndt å gå dårlig. Den fusker på tomgang, og oser og rykker under kjøring. Har byttet dysespisser og fått dysene justert uten at det hjalp. Har sjekket div. slanger uten å finne hull. Fant imidlertid en løs slange som vi ikke vet hvor skal. Noen her som har en god ide? Se løs slange - Bilforumet Galleriet Siter 04 Volvo V70 D510 Toyota Yaris D-4D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordbo Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Jeg svarer meg selv jeg :) Den løse slangen skulle kobles til dieselfilteret. Fant forøvrig årsaken til at bilen oppførte seg merkelig. Viste seg å være en defekt magnetventil som står montert på/ved dieselpumpen. Siter 04 Volvo V70 D510 Toyota Yaris D-4D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg