bJQRN Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Hallo, er om dagen sluttet mitt opel omega 2l.i 89modell og starte. er 99% sikker at det er bensin pumpa da releet funker og jeg fikk sugd bensin. Noen som veit hvor bensin pumpa sitter på disse bilene? I tanken eller underbilen? Siter Mercedes Benz 190E Powah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Ved tanken bak. prøv og slå på den men tenninga er på. første 5-10sek. da bruker den og komme seg, men må vel byttes Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Sitter ikke pumpa inni tanken på disse ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bJQRN Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Får dere bestemmt dere? : P har det noe og si om jeg tar en bensin pumpe fra en 87modell opel vectra? :] Siter Mercedes Benz 190E Powah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg