fordmk2 Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 kvar får eg tak i røde lyspærer til instrument, klokke og div i vectra a..? og hvilke pærer må eg ha..? har sett litt på dioder.no men syns 50 kr for 1 pære var litt i overkant? Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaviroT Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 http://www.autoshineshop.no har instrument pærer.. Siter 94 - Opel Vectra 1.7TD 93 - Audi c4 2.8 Quattro (STV) 93 - vw Passat 1.9TDI (STV) 89 - vw Golf 1.8 88 - Audi 80 1.8s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 noen som veit kor eg får tak i røde "strømper" til å ha over pærene..? tok ut dashen idag og fant ut at der kun var unormale pærer (dvs ikkje t5 eller t10 sokkel som forventa) somme var lodda fast og lignande. kordan har dere som har samme farge på alt løst problemet..? :) Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg