PrinsWilhem Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 NICE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Det der må vel være en av de peneste golfene jeg har sett på lenge.... veldig nice... Noe annet liksom.. er så lei alle de tradisjonelle golfene.. Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Likte ikke helt front fangern men.. De baklyktene, ser de photoshopa ut eller er det bare meg? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 jeg er ikke så rå på photoshopping, men jeg syns kanskje tanklokket og endestykket på eksosanlegget så litt rart ut og. tanklokket var jo på det andre bildet der og ser jeg, så det er sikkert ekte, alt er sikkert ekte egentlig.. kan liksom ikke stole på bilder lenger :-) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by PrinsWilhem De baklyktene, ser de photoshopa ut eller er det bare meg? Vet ikke, men har sett akkurat dette gjort på III'ern før. Syntes det er litt kult, selv om fargen på de lyktene ikke tok helt av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Slik baklyktmod er ganske vanlig i Tyskland - ikke Photoshop! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakjem Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 her gjelder kun en ting - FANTASTISK! Siter 1303`n lekker ikke olje, den markerer sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Fronten minnet om polo rundt 90-tallet... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 åja, har dem lagt dem i white sprit eller no? Altså det jeg mener er photoshop er glassa bak, de ser så grå ut.. De over blinklyse tviler jeg ikke på. fargen på lysa jeg er ute etter her.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Andre fangere og bort med stripa i vindu så hadde den blitt mye penere. WRD felgene er utrolig pene (men desverre dyre) og Vento front har jeg alltid likt:) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by PrinsWilhem Altså det jeg mener er photoshop er glassa bak, de ser så grå ut.. Har vel gitt dem en runde med lakksprøyta - neppe Photoshop Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Har sett slike baklykter IRL, dem er egentlig fæle som faen.. dem er så grå.. men det sitter slik farga film inni dem.. ser ihvertfall ut til å være slike. uansett var bilen fet.. bortsett fra fangerne Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 syns den ble litt vel overstylet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 synest bilen så veldig pen ut. Men når du fjerener sidelistene ser den veldig naken ut.. for store flater på en måte. synest også det er penere med vanlig clean bakluke. men det er min mening... ellers rå bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg