997turbo Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 hvilke orginal anlegg er det i s60? tenker på hu 603, hu 650 osv hadde vert fint om noen kunne beskrevet de forskjellige, og hva benevninger de har. har planer om å kjøpe brukt s60 etter nyttår og vil ha den med det beste anlegget:) takker for alle svar! Siter - 05 Volvo V70 2.4D ;) X - 86 Volvo 740 GLE solgt:( X - 87' MB 190 (totalvrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_power Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hei. Så bra at du har tenkt til å kjøpe s60:) HU-603 er vel standard i de fleste og det spiller ikke akkurat noe sinnsykt bra. Det er helt greit men ikke best. HU-803 har jo senter høytaler og orginal forsterker. Det spiller en god del bedre og er vel det beste man får til s60 orginalt. For min del så spiller ikke orginal anlegg godt nok for meg så jeg byttet ut anlegget med noe uorginalt. Ei basskasse gjør stor forskjell. Spiller fortsatt med 803 høytalere forran men de skal byttes ut når pengene strekker til. Er du ute etter god lyd og skal spille på "normalt" volum er HU-803 bra. God lyd i de høytalerene. Er du ganske opptatt av lyd og musikk ville jeg annbefale å bytte ut til noe bedre. Lykke til:) Siter Volvo 4 Life Volvo S60 2.0 Turbo http://www.bilforumet.no/x60/182565-volvo-s60.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg