toyotajostein Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Hei, jeg er en gutt på 17 år, som planlegger å kjøpe min bil nr 2 Jeg har nå en Toyota Corolla, som skal selges. Det jeg er ute etter er en bra og driftsikker bil, til maks 50 000. Gjerne mindre. Den bør være feilfri. Noen som har noen anbefalinger om bil? Takker for svar :) Siter Toyota Corolla 1995 Mazda 323F 1996 - solgt Volvo 240 1988 - solgt Toyota Corolla 1989 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 kjøp volvo Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 vw Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 vw joiner den Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 vw et kjempe bra valg, helt klart.... næt Hvorfor VW? bare fordi tyskeren sier das auto? kjøp en golf til en billig penge, den har du i MAAANNGGE år. btw så er det en grunn til at han selger rolla'en, det er fordi han er dritt lei bilen, så hvorfor kjøpe det værre? Å for det siste? SAMMA FAEN HVA VI HER INNE SIER, KLARER DU FAEN IKKE Å TA ET VALG SELV? Å HVA FAEN SKAL DU MED NY BIL NÅR DU ER 17 ÅR OG IKKE HAR LAPPEN ENGANG? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 kjøp deg volvo 240,740 eller 940 da her du ein driftsiker bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 :hailvw Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulven23 Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 kjøp deg volvo 240,740 eller 940 da her du ein driftsiker bil. <- Siter MensDuVenter.com: Norsk side med masse Gratis TV-serier, Norske Filmklipp og Gratis Spill! Masse Nintendo og Sega spill som f.eks Sonic og Super Mario, og TV-serier som f.eks Åpen Post, Team Antonsen og Family Guy :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 et kjempe bra valg, helt klart.... næt Å for det siste? SAMMA FAEN HVA VI HER INNE SIER, KLARER DU FAEN IKKE Å TA ET VALG SELV? Å HVA FAEN SKAL DU MED NY BIL NÅR DU ER 17 ÅR OG IKKE HAR LAPPEN ENGANG? SKAL HAN FOR FAEN ØVELSESGÅ ISTEDE FOR ØVELSESKJØRE DA ELLER? Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 har hatt golf2, lite driftsikkert. har hatt mazda nå i 1 år og det er første gang på 1 år at bilen står. sant skal sies så er det jeg som ikke har byttet vannpumpa og da fryser vannet når det ikke er frosvæske på. ellers alt i alt så er det en kjempebil. skal ha den til karosseriet faller sammen Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyotajostein Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 et kjempe bra valg, helt klart.... næt Hvorfor VW? bare fordi tyskeren sier das auto? kjøp en golf til en billig penge, den har du i MAAANNGGE år. btw så er det en grunn til at han selger rolla'en, det er fordi han er dritt lei bilen, så hvorfor kjøpe det værre? Å for det siste? SAMMA FAEN HVA VI HER INNE SIER, KLARER DU FAEN IKKE Å TA ET VALG SELV? Å HVA FAEN SKAL DU MED NY BIL NÅR DU ER 17 ÅR OG IKKE HAR LAPPEN ENGANG? For det 1. Jeg klarer helt klart å velge bil selv, jeg bare har lyst til å høre hva folk her inne synes er bra for 50 000. For det 2. Jeg skal selvfølgelig ikke ha NY bil, men en relativt ny bruktbil. Kanskje man kan begynne å tenke på bil når man er 17,5 år gammel??? Vet ikke jeg, men synes det er greit å forhøre seg litt. (jeg er ikke drit lei riskokeren min, men demperne gikk til H**** så jeg så ikke vitsen å påkoste en gammal stasjonsvogn nye dempere) PS: Bedre å hjelpe andre enn å slenge dritt om dem! Mvh Jostein :D Siter Toyota Corolla 1995 Mazda 323F 1996 - solgt Volvo 240 1988 - solgt Toyota Corolla 1989 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyotajostein Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Biler jeg har sett meg ut er: vw polo color consept mazda mx-5/miata opel astra sport honda civic både coupe og den kompakte vw passat volvo 850 audi a4 peugeot 406 coupe (litt dyrere en 50000, men nydelig bil) peugeot 306 cab Noen som har noen frarådninger/anbefalinger å komme med? tenker på driftsikkerhet etc. Siter Toyota Corolla 1995 Mazda 323F 1996 - solgt Volvo 240 1988 - solgt Toyota Corolla 1989 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 hvorfor kaste bort penger på ny bil når det er 0 stress og holde en corolla vedlike .! Gode argumenter : 1. Billige deler hvis noe ryker 2. Du har en trofast sliter som hjelper deg hvis du hjelper den ( passer på olje , vann osv . 3 BILLIG I DRIFT ! Dårlig : 1.Har en tendens til og ruste i hjulbuer og kanaler 2.Kan bli omtalt som bestemor bil ( noe som gjør det enda morrsommere og bygge om disse ;)) utover det vet ikke noe mer :\ men bare så det er nevnt , alle biler ryker hvis de blir herja med over tid så skal du sladde , gasse og styre så må du skru også . ( tilog med på en corolla :P) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Til den prisen ville jeg vel prøvd og få tak i en 940. Driftsikre biler og morro med bakhjulstrek:D Også er det jo volvo så du får jo billige deler kastet etter deg:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyotajostein Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15491009&sid=xz2cabY61JL686956&WT.svl=Link Er det noen som har noe negativt om denne bilen????? Siter Toyota Corolla 1995 Mazda 323F 1996 - solgt Volvo 240 1988 - solgt Toyota Corolla 1989 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg