deash88 Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Hei Eg har ein golf 94 mod. Den stopper heilt plutselig under kjøring.Eg må vente fra 5 Min og oppover før eg kan kjøre videre. Som regel starter oljelampa å blinke og så kommer det noen rykk og deretter dauer den. Har bytta: coil, rotor, fordelerlokket, rele, pluss noen andre ting. Er det noen som har noen forslag, ver så snill og skriv! Har hold på med dette i snart 2 år nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Hei Eg har ein golf 94 mod. Den stopper heilt plutselig under kjøring.Eg må vente fra 5 Min og oppover før eg kan kjøre videre. Som regel starter oljelampa å blinke og så kommer det noen rykk og deretter dauer den. Har bytta: coil, rotor, fordelerlokket, rele, pluss noen andre ting. Er det noen som har noen forslag, ver så snill og skriv! Har hold på med dette i snart 2 år nå. Hørtes ut som når jeg glemte å koble på ledningen fra dynamoen men da hadde du vel ikke hatt så mye strøm heller :S Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg