325IX Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 M-tech sideskjørt til E30 selges. Kom med bud! Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Om du hadde hatt en m-tech 2 bakfanger til meg, hadde du blitt min personlige helt ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Bmw345 Bjirn: Temmelig sikker på at de har en sånn fanger på http://www.osbildeler.no Vet han tok inn en sånn i hvertfall. Så den sjøl når den sto i Danmark klar til levering... Hhm... Får ringe de da en dag... Hvordan går det med lakken? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by bjirn Om du hadde hatt en m-tech 2 bakfanger til meg, hadde du blitt min personlige helt ;) Hehe, det hadde jo vært noe. Men jeg har ikke det i denne omgang desverre. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg