jonn ivar Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Jeg selger golf prosjektet mitt for jeg har ikke tid og ferdig stille bilen. Bilen med bilder ligger på AutoDB.no med kode nr 2021541 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2021541&template=default jeg er åpen får bud jeg har også en ford eskort 1.8 16V 94mod med skilter bilen er ikke eu godskjent det jeg vet er galt trenger nye bremser bak og ny frontrute ellers virker bilen bra s/v dekk hengerfeste varme i setene sentral lås bilder kommer 4000 kr jeg er åpen får bud kan nåes på 97484503 eller 92404392 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 hvor i landet bor du egentlig? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg