helten sjøl Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Lurer på å chippe bilen, bare for å prøve det. Noen som har erfaringer med dette. (Dette gjelder da chip av typen ''legoklosse'' som monteres i ECU for tenning og Blandingsforhold, 2stk)Bilen er en 1995 Volvo 850 2.5 20V 170Hk. Ser at PedersensRacing kan skaffe for 4000, men er dette verdt pengene om man skifter ut eksos og filter samtidig, evt. ikke? Setter veldig pris på svar. Siter Kjører polo Skrur på polo Jobber med polo Går i polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matshh Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Har samme bil og vurderer selv chip til våren. De jeg har prata med som har chippa denne bilen, sier at man får ~200 ut av den med chip, eksos og luft. Er vel ikke mye mer å hente.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryddolf Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Hvor får man kjøpt denne da, til en bra pris? Vurderer også effektanlegg.. Noen som vet hvor man får kjøpt det også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70turbo Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 bcb.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helten sjøl Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Eg har solgt bilen nå, eg fant ut at det lønnte seg ikke med 5000 for KANSJE 10 hester. Og hestene kommer ikke før langt ut i arbeidsregisteret, det man stort sett aldri bruker. Nå viser det seg at han som kjøpte den kjøpte deler fra sverige, og har nå turbokonv motoren som nå yter i overkant av 300 hest. Bolt on kit fra sverige til 22K. Dette er å anbefale i aller høyeste grad ;) Siter Kjører polo Skrur på polo Jobber med polo Går i polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg