Rummelhoff Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 nå funker det igjen ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 kjøp Pioneer DEH-p88RS som spiller:D den koster 5.998,- da trenger du nesten ikke no extra;D Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rummelhoff Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 kjøp Pioneer DEH-p88RS som spiller:D den koster 5.998,- da trenger du nesten ikke no extra;D ikke forsterkere? skeptisk:P er jo ikke noe kraftigere enn alpine'n jeg visste til;) men kan være enig att det er en kjempe spiller og ser flott ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 ja:D Pioneer er jo best! pappa har den eldre utgaven av den og han trenger ikke akkurat forsterker eller bass:D det er nok dunk dunk vis du setter inn riktig instillinger;D Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rummelhoff Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 ja:D Pioneer er jo best! pappa har den eldre utgaven av den og han trenger ikke akkurat forsterker eller bass:D det er nok dunk dunk vis du setter inn riktig instillinger;D haha, sorry, må le litt.. bare en spiller er ikke det samme som bra lyd.. så med mine orginale 4" elementer så trenger jeg bare den spillern for og få SKIKKELIG bra lyd? nei glem det:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 nei sa ikke det men du trenger ikke så mye for og få bra lyd.. sa ikke RÅÅÅÅ LYD! men så har jo ikke han 2 4" da....han har 8høyttalere originalt. men det var bare for og si at det er en bra spiller da:P Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rummelhoff Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 har man riktig 4" komponent sett kan de spille fletta av de 8 høytalerene hans;) orginal høytalere er som oftest ganske dårlige:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 jaja, men du sa originale du å men det var bare for og forklare at det ble veldig fyldig god lyd med den spilleren..:) Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rummelhoff Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 jeg er enig att spillern er knall bra! men er uenig om att man ikke bør bytte orginal høytalere, for og få god lyd.. ingen bass pluss orginal høytalere gir oftest ikke no bra bass. lurer litt på den spillern selv faktisk, for spørre tvboden om jeg for en bra pris, så kanskje! men litt uenigheter er jo bare sunt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 ja men jeg sa bare at det var bra:D ikke at det var dårlig med nye høyttalere:D Bare at det var fin lyd i fatter's merc;D Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rummelhoff Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 det jeg også mener er att du for ikke ut den fulle kapasiteten til spillern om du bare har orginal høytalere, og kanskje du ikke hadde hørt forskjell med en spiller til halve prisen. eneste er att du kanskje har litt mere "gadgets" men nok OT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 :D men jeg har en liten fin spec liste til stereo vis du er intrifisert?:D Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 de har jo 30% rabatt på alle seas elementer på Dynabel de har jo faktisk også tilbud på visse Alpine spillere. andre sider det er verdt å besøke Ice-Audio Installbay Elutstyr Norskelektroakustikk/ Bassbrothers Bilradiospesialisten Bilstereo Cbs-elsenter Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Du kan ta en sjekk hos transmedia :) De har ofte egne pakker til din bil;) Kan ikke huske om de har en pakke til din bil akkurat nå!:) Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simmiz Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 sub: http://bassbrothers.no/display.aspx?menuid=10110&prodid=203 frontsett: http://bassbrothers.no/display.aspx?menuid=11510&prodid=284 forsterker: til bassen http://bassbrothers.no/display.aspx?menuid=0&prodid=1547 frontsett: http://bassbrothers.no/display.aspx?menuid=0&prodid=1548 spiller: http://bassbrothers.no/display.aspx?menuid=0&prodid=1421 Har Tenkt å kjøpe det som står her, men kan noen si hva dere synes om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg