kim-stian Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Tja da ble det 200 turbo på meg da, men desverre litt å gjøre på den så trenger noen gode råd. Biln er godkjent ombygd fra 100CC i 1994 så skal være mulig med godkjenning av 2,2 20V også. Ikke verdens peneste, men du verden for et drag (org 200HK) Først og fremst er det disse problemene jeg sliter med ABS lyser (begynner i ca 10 km/t) Ingen av el.vinduene virker (ingen lys, kanskje sikring men snakker ikke tysk gitt) Diverse feil i instrument panale, bl.annet så har jeg 6-7 BAR på olje trykk så må være noe galt, mangler også vann temp, speedo kommer og går etc Noen som kan komme med kloke råd her, vil gjerne beholde bilen siden jeg har bestemt meg for å selge coupe prosjektet mitt (hvis noen vil ha det så klart, typ 85) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Fordi om du ikke kan tysk så kan du vel se over sikringene.og skifte dem som er sprengt .Så kan det hende forskjellige ting begynner å virke. Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim-stian Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 veeeellll. jeg da så klart sjekket alle sikringer, men det er verre med diverse reler etc som da ikke har annet enn tysk. tror nok at rele til el vindu er defekt ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Det kan også være motoren som er gåen dvs på vindu heisa eller ledningsbrudd dårlig kontakt bryter som har takket for seg etc Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim-stian Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 lurte på det jeg også, men siden ingen virker (heller ikke de individuelle bryterne pr vindu) så tenkte jeg at det ikke var tilfelle. det hele startet med et vindu som ikke ville ned (i følge forrige eier) men kanskje "kontroll panelet" på fører side som styrer hele greia eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg