stokkis Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Trenger hjelp, min nyanskaffete bmw 523 touring vil plutselig ikke starte. ladet batteri med elektronidk lader. Etter opplading vil ikke motor starte.Startmotor går ikke. Hvis tenning står på og automatkasse i park. og tyvkobler rett på starteren så går startmotor men tenner ikke. trur det må ha med alarm eller start sperre å gjøre. har også prøvd med reserve nøkkel. deaktivert alarm manuelt, koblet fra batt i 5min, men igenting hjelper. noen som har ett tips??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proride Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 kan være at det ligger sperre i giver til girvelger da? skal ikke uttale meg for mye på ett ukjent område. men du har vell en giver i girvelgeren som angir at bilen er i park. har vært borti det på en bil før :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Startmotor går ikke sier du? kommer det lys i speedo når du slår på tenninga da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg