PranXter Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Hoi. Trenger et kjapt svar på om det er kjørelys og bremselys i baklysene på mondeoen min. Sitter og skal bestille LED pærer her og så at det var forskjell på de. Siter 95 Ford Mondeo 2.0L DC Devils Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas ST200 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Det er vel ikke kjørelys, men baklys du mener? (kjørelysene er framme) Er det stasjonsvogn du har er det baklys og tåkelys i samme pære (nederst). Mens bremselyset er den øverste pæra. Sånn er vertfall mine lys satt opp, å dem er rimelig orginal... Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 På min sedan er det 3 ruter nede. helt ytterst er bremeslys, i midten er kjørelys og innerst er det en kombinert kjørelys/bremselys pære 5/21W. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg