ailenrock Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Hei. Har en A3 som skal få fikset felgene, og vurderer da å lakkere felgene i en ny farge. Er det noen som gidder å lakke felgene mine i f.eks. svart, mørke grå-farge, lysere grå-farge og hvitt? Hadde jeg satt sykt pris på. Er dette bilde OK å jobbe med? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Sorry, var ikke meninga å legge denne her. Kan flyttes om moderator ser dette Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7h3 Nh4N Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Her er nesten hvite ihvertfall.. fikk ikke tid til mer.. http://i34.tinypic.com/24mgoz9.jpg Siter Mvh, 7h3 Nh4N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Senk bilen og få svarte felger.P Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Senk bilen og få svarte felger.P Jepp, rett og slett! :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Takk skal du ha 7h3 Nh4N! Ja mulig det blir sorte felger, det er jo derfor jeg ber folk her hjelpe meg så jeg får se hvordan det blir :P Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg