nanomidaz Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Noen som har erfaringer med denne forsterkeren? Vurderer sterk å kjøpe en.. Link til Lanzar Optidrive 6000 Jeg har lest at denne forsterkeren har samme printkort som Soundstream xxx10000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nanomidaz Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Ingen som har noen meninger om denne forsterkeren engang eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Joda, monterte en slik for en kar for en liten stund siden, og den funker SKIKKELIG bra, men den krever MYE strøm ;) Hva har du tenkt til å bruke den på? Ps: ser du er fra snåsa, så da kanskje du kjenner hun amatør filmstjerna derfra?? Vet du hva hun heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nanomidaz Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Er usikker på hva slags sub jeg skal bruke.. Skal kjøpe denne forsterkeren denne måneden, suben blir til neste måned.(Lærling så jeg har ikke så mye penger for tiden..) Har tenkt ganske lenge på hvilke sub jeg skal velge, men har ikke bestemt meg ennå. Kom gjerne med tips:) (Importerer alt av bilstereo jeg kjøper) Amatør filmstjerne? Har aldri hørt om noen filmstjerne fra Snåsa.. Husker du navn? (litt OT men men.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg