bjaa Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Hey! Har nå bestemt meg for å kjøpe en Lupo.. Men det er jo omtrent ingen til salgs? De jeg finner på Finn har jeg ikke helt fått for meg å kjøpe, da det ofte er kjipe utgaver med feil farge, feil interiør, eller noe høy pris og km. stand.. Er det noen som vet om noe til salgs? Ser nesten ut som jeg må importere men det har jeg ikke helt tid til akkurat nå.. Vil ha lupo nå! hehe.. Mvh Fredrik Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardstyler Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Ta deg tid til å importere en fra Tyskland... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Ligger to på autodb og en til salgs på vwaudi-club.no Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Kan kjøpe min til en fin pris;) Ta en titt på prosjektet mitt.. Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigaudi Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hvis du fortsatt er interessert i en Lupo har jeg en GTI som kan selges hvis vi blir enige om pris. Send meg en PM så får vi ta praten videre der. Bilen er svart, klima, takluke, xenon, 16" sommerhjul. 01 modell med 6-trinns kasse. mvh Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Billig Lupo hvis du fortsatt er på utkikk :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg