askeladd Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Hei, har en polo 98 modell som jeg holder på å fikse anlegg til. Og i helga fikk jeg besøk av en kompis som har litt peiling og skulle hjelpe meg. Men da vi skulle trekke fra kabelen fra batteri og inn i bilen så fant vi ikke noen åpning som vi kunne tre kablene gjennom. Så dermed lurte jeg på om det er noen sjeler her som vet hvor åpningen for kabler inn i bilen og dashbordet befinner seg. Eller no annet smart å gjøre for å få det til å gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 hør med klovnster her på forumet,han har polo.. eller du kan eventuelt borre et nytt hull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Klovnster har borret nytt hull i torpedoveggen, litt i underkant av coilen, om jeg ikke husker feil. Alternativt kan du ta av dekselet under viskerne, fremst i motorrommet. Her kan du borre ned over den interne sikringsholderen for så å legge kabelen inn her. Det gjorde jeg. :) Om du har noia mot å borre, kan du alltids legge strømkabelen inn via framskjermen. Men da blir den synlig når du åpner døra da... Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladd Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Var det jeg tenkte meg. Takk for svar folkens.. blir vel å leke seg med power tools når jeg står opp da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladd Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hei igjen, en kompis av meg som skal hjelpe til lurte på om dere hadde tatt av dashbordet eller hvordan dere hadde gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Jeg tok den inn rett sikringsholderen inne i bilen. Borret gjennom metallet i motorrommet, rett ned. Tok kun av dekselet nærmest viskerne i motorrommet, samt dekselet over pedalene. :) Dyttet ledningen ned via motorrommet, og fisket tak i den over pedalene. Om dere er to personer burde dette gå som barnemat. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladd Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Takker så mye for hjelpen Iroedal, gjordet som du har gjort og det gikk ganske lett.. greide jo seff å koble litt feil i starten også ble vi jaga vekk fordi vi sto litt på naboens plen så må gjøre det ferdig i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard666 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Jeg hadde en kompis som la kabelen i mellom panseret å inn vindue på førersia, over baksetene og ned til forsterkeren.. da måtte jeg le litt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Bare hyggeli :) du burde bruke en gummigjennomføring på hullet du har kabelen gjennom for å være sikret mot kortslutning på sikt, forresten. :) så slipper du også at det kommer fukt inn i bilen derfra. ;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg