Whatever Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Jeg har akkurat fjerna emblemene bak på bilen. Som vist her. Gummien som henger igjen sitter utrolig godt! -Gnikking til den store gullmedaljen hjelper lite. Hva slags middel kan jeg ha på som ikke ødelegger lakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Prøv å få av så mye som mulig med negler og deretter Lynol. Men vær forsiktig med lakken!!!!!! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Prøvd med polering type hard? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 3M sitrusspray. Spray på og la det virke. Tørk vekk. Funker som bare det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 det finnes en spesiell type "brush" som klargjørere har som tar alt fra klistremerker til dobbelsidig teip. funker fett som fjell og skader ikke lakken. Stikk innomm en klargjører, er gjort på et minutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 skraper du med negelen blir det riper i klarlakken....synes fint i sollys ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whatever Skrevet Desember 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Takker for alle svar ;) - Det var kjapt! Har ikke peiling hvor jeg får tak i noe av dette her i Stavanger, men får forhøre meg rundt litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by BUNGEEk Takker for alle svar ;) - Det var kjapt! Har ikke peiling hvor jeg får tak i noe av dette her i Stavanger, men får forhøre meg rundt litt. Kjøp Sitrusspray (heter noe annet) på Biltema, Funker som bare faen. Brukte det til å fjerne emblemene på Passaten eg hadde! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Rødsprit funker også helt fint... nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 biltema har en slik tapefjerner som festes på drill.. hvordan funker den? en gul slags pussegummi sak... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whatever Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Yey! Skal kjøpe den på Biltema nå :) Går ut ifra at det er denne det er snakk om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by BUNGEEk Yey! Skal kjøpe den på Biltema nå :) Går ut ifra at det er denne det er snakk om. den jeg tenkte på er en slags rondell.. men sikkert grei den der og.. prøv den på et sikkert sted først så du er sikker på at den ikke tar lakken.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by BUNGEEk Yey! Skal kjøpe den på Biltema nå :) Går ut ifra at det er denne det er snakk om. Jepp, det stemmer! Bare husk å la den virke litt før du vasker den vekk! ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 bruk varmepistol, men sørg for at det er god avstand mellom pistolen og lakken. hvis ikke blir det skjoldete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whatever Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Darkstar Kjøp Sitrusspray (heter noe annet) på Biltema, Funker som bare faen. Brukte det til å fjerne emblemene på Passaten eg hadde! Worked like a charm! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg