hugin Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 selger en cadence flash 12"bass.har kun vert prøvespillt,og selges da jeg ikke har bruk for den.impedansen er 2 ohm. har også en phoenix gold xsc12- 1.2 farad kondensator som omtrent ikke har vert brukt. pris på cadence:500.- pris på kondensator:400.- bilder kan sendes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hugin Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 ingen som var interessert her?kom med bud da....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freds Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 300 ink frakt for kondensatoren. Siter - A4 1.8t 98. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hugin Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 koster 135.-og sende som norgespakke...da klarer du vel og regne ut hva jeg da sitter igjen med hvis jeg skal la den gå for 300 inkl frakt....nei...den eter ikke mat så da skal den heller få ligge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monroe69 Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 hva er prisen på subben ? å spec's på den ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg