hanspetterl Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hei når jeg nå skulle legge om til vinterdekk merket jeg at én av hjulboltene ikke ville feste seg. Dvs: jeg kan stramme den til et visst punkt men strammer jeg mer enn det så bare glipper den og blir slakkere. Jeg vet ikke så mye om akkuratt denne delen på biler, men jeg merker at det tyder på ødelagte gjenger i bolt eller der den skal festes.(vet ikke hva det heter). Jeg skal prøve med en ny bolt og se, men hvis det ikke er dette, er det mulig å bruke gjengeverktøy for å prøve å rette opp gjengene der den skal festes, eller vil jeg ødelegge noe da? :S Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Dersom skaden ikkje er for stor skal det gå med ein gjengetapp og ny bolt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanspetterl Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Da skal jeg prøve det, tusen takk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg