vegard b Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Dette er den gamle bilen min,en 1988 mod som jeg bygde om til 94 mod utseende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Virkelig nice! Likte den spesiellt godt på det siste bildet med de fine MB felgene. Fine lykter, er de originale? Hadde slett ikke skjemtes over å kjørt rundt i den der. :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 var det ikke denne som ble stjålet en gang i tiden? fin bil iallefall:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 fjern m3speila..bryter med hele bilens design..skaff kortspeil fra england på førersiden og monter originalspeila istedet..da får du to korte speil på bilen istedet..MYE penere...ifølge meg da:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard b Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 jo denne blei stjålet i fjor høst=( lyktene er klarglass fra eagle eyes,anngående speila,så hadde jeg ikke annet å sette på akkurat da,men hadde mange planer for denne bilen,men nytter jo ikke det når folk ikke kan holde labbene unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg