TomDelonge Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Midtspeilet i bilen min ramlet ned for en tid tilbake, fikk det festet hos et verksted da den var på service, men det falt ned igjen. Vet du hvor man kan få kjøpt sånt lim? Selger de på biltema? Noen tips på hvordan man kan få festet det godt nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Midtspeilet i bilen min ramlet ned for en tid tilbake, fikk det festet hos et verksted da den var på service, men det falt ned igjen. Vet du hvor man kan få kjøpt sånt lim? Selger de på biltema? Noen tips på hvordan man kan få festet det godt nok? Prøv med 2-komponent lim (poxylim). Brukte det på mine utvendige speil en gang. Det holdt som bare det, helt til limet frøys (var -20C på den tiden)... Men det bør holde bra inni bilen. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Bruk negertyggis Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Bruk negertyggis å det er? Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg