svirrebjorn Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 OBD2 kontakten eg har til min 96 850t har desse nr: 2, 4, 5, 7, 10, 15, 16. lurer på om dette verkelegt er rette kontakten, siden må bruke hull(kontakt pungt i bilen) nr 3, 16, og 5. i bilen for å få feilkoder på (i mitt tillfele) bakre lambda kode nr: 4-3-6.(dette med bruk av lysdiode og ledninger) er det noken som har vore borti dette????? er rimlig forvirra og setter pris på forslag, prøver det meste eg, langt til verksted er det også, 18mil. men får vell ta turen i morgo!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svirrebjorn Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 OBD2 kontakten eg har til min 96 850t har desse nr: 2, 4, 5, 7, 10, 15, 16. lurer på om dette verkelegt er rette kontakten, siden må bruke hull(kontakt pungt i bilen) nr 3, 16, og 5. i bilen for å få feilkoder på (i mitt tillfele) bakre lambda kode nr: 4-3-6.(dette med bruk av lysdiode og ledninger)er det noken som har vore borti dette????? er rimlig forvirra og setter pris på forslag, prøver det meste eg, langt til verksted er det også, 18mil. men får vell ta turen i morgo!!! :worshipnissan var på verksted og han fikk sletta den, fatter ikkje at eg ikkje får det til!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg