L&D Skrevet Desember 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by cfn mener de plukka ca . 180hk ut av motorn jeg? (da med dobble gassere, andre kammer og litt til) Det er doble solex gassere på orginalt på disse motorene, men det var sikkert noen hissigere som f.eks 45 DCOE e.l. de brukte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Desember 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Girkassen har jeg ikke noen planer om å bruke til noe ennå. Skal vurdere det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Abarth har 2 dobble 40 mm gassere orginalt, og eg skal prøve å klare 160hk+ med orginalgassere på min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 ja så mye vet jeg. trodde det var insprut orginalt jeg. jaja. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Desember 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Hva har du gjort/planer om å gjøre med den motoren får å ta ut 160hk??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Cat cams, porting, eventuelt plansliping, dysing av gasserene, wraps, sørge for kald luft til kn-filteret og betre eksosanlegg, så får me sjå når eg får bilen på vegen og opp på ruller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Hvor mye betalte du for de kammene, hvor kjøpte du de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Koster ca 4500 + porto og det er en bekjent som skaffer dei. Men gå inn på http://www.mobeck.com der har dei kammene. Har ikkje kjøpt enda, må få inn litt gryn først og komme i gang og bygge garasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Er dette bare kammer eller med det som trengs i tillegg, som f.eks. vippearmer, ventil fjærer og kamdrev??? Har du begynt å plukke på motoren eller er det forløpig bare planer??? Har veldig lyst å finne et gøyt prosjekt å putte motoren i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Har ikkje begynt å plukke enda, og er ikkje sikker på kor møje som følger med til den prisen. Målet er å ha bilen klar til banekjøring på Reve i regi http://www.trim-4-eldre.com til sommeren. Og det er EBB i t4e som skaffer kammer og tar seg av portinga. Det er en del andre ting og som må tas da bilen har stått 3 år med lite bruk. Men garasje først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Høgger denne bilen nå. Hvis det er noen som er interresert i deler må de gi en lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg