marcuus Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Monterte nye bakelykter(LED) på bilen min for noen dager siden, i dag merket jeg at bremselysene tenner ikke likt. Noen som har opplevd det samme, eller vet hva det kan skyldes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 ÅÅÅÅÅÅ! Du har fått feil type lykt på den ene siden. Du har fått en med turbo-LED og en suge-LED =) Gå å klag og si at du skal ha to turbo-LED`s! (ikke gjør det) Prøv å etterfyll blinklysolje og sjekk at langdistansekabelen er intakt eller at du har kast i coilen. Nå er jeg bare dum! Eller så kan du sjekke jordingspunktene til baklysa. Sjekke at alt som skal være der av ledninger sitter skikkelig. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 ja, prøvde med sleggefett også. men fungerte rett og slett ikke. Okei;) skal sjekke ut det i morgen. takk skal du ha:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg