Torak Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 jess. Hehe, neida. bare vært uten nett en god stund. har fått gjort noen småting. montert angeleyes, bygd anlegg, senket mer. ++ Bilen din a tore? står godt i garasjen? :P Bra bra bra! Hehe..ja, jålete som jeg er så står den nok i garasjen uten skilt. Fikk nye(brukte) felger til den i dag da:) Men nok om det. Fiks bilder du nå;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idarhr Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Vil sei meg ganske enige med det :Torak skreiv. Var ikkje heilt min smak med den type fanger :S men så såg eg på nettet og når du får det i samme farge som bilen :) Då blie det MYKJE bedre :) er ikkje alltid så lett og sjå det for seg når det ikkje er lakert :) Siter Opel Kadett C - Prosjekt - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Hva skjer Marius? Romjulsfylla er over nå.. På tide med bilder her. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 hehe, nei;p romjulsfylla varer helt til påske'n i elverum. Bilder kommer fort som bare det nå. fått bilen på veien har jeg tilogmed gjort;D Bare glemt å oppdatere her på en goood stund;p beklager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 får ikke lastet opp bilder her mer jeg:/ møkk! Men lurte på en ting. Er det noen som vet hvordan jeg skal få tak i papirene på H&R senkesettet som sitter på den? Ble stoppet av biltilsynet igår og har ikke fått godkjent det enda. så nå har jeg mangellapp. Men problemet er at jeg ikke har fått noen TUVpapirer på disse da jeg kjøpte de. Kan noen hjelpe meg !? nettet? hastesak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 http://www.h-r.com/bin/29500.pdf Er det dette jeg trenger?:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Ta med de papirene der du :) Jeg vet ikke hvilke fjærer du har, men det dokumentet der holder lenge for BT sikkert :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Holder nok det der, er iallefall ca 4 ganger så mye papirer som det jeg fikk med mitt sett :P Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg