Tom Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Her er et par bilder av min vw t4. Vi var 2 som bygde/monterte hele anlegget, vi brukte ca.40 timer. Har tenkt å bygge litt om, men får se når økonomi tillater det. Her har jeg montert pioneer avx-p7300dvd, pioneer avm-p9000r, gex-p7000tvp, 2 stk. 8" kicker, 1 stk 15" kicker, pioneer høytalere på toppen av kassene, høytalere fremme er av ukjent merke. Noen som har forslag eller kommentarer kan melde seg. Hilsen Tom Siter Never mind the dog, beware of the owner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Nice folkevogn det der :) Familiefar eller? Målt DB? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Skrevet Desember 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Takker for den. Jeg har nok blitt familiefar, har en datter på 15 mnd.:D Var med på db-drag, og ble målt til 140 db. Målet er vel å klare enda bedre, såfremst jeg ikke selger bilen. Av forsterkere har jeg en rockford fosgate monoblokk 1500, som går til 15", en alpine v12 2-kanaler som går til 8", en planet audio 6-kanalers til høyt. bak + frontsett + midtbassene når de blir montert. Siter Never mind the dog, beware of the owner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Ikke hver dag man får se en T4 med anlegg, har sjøl hatt to stk T2 med anlegg da =) Forsåvidt en veldig bra headunit du har der ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Husk at datteren din gjerne vil ha hørselen sin i behold i mange år til;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Skrevet Desember 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Det er ikke noe problem, da jeg ikke spiller høy musikk med henne i bilen. Det blir mest i sovevolum. Hun liker også å se på TVen. Liker egentlig ikke å spille så høyt uansett, bare når det trengs. Siter Never mind the dog, beware of the owner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg