DantheMan Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 hei. har ett jbl anlegg forsterker subb og 6*9 er i en volvo 940. heilt i fra dag 1 har eg hatt ein irriterende motorsuselyd i anlegget når bilen er i gang. har prøvd å lagt opp ledningene bak til forsterker så langt fra en an som mulig. men gir seg ikke. har også prøvd en an forsterker. noen som har ide?? Mvh Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 er vel ca 4-5000 tråder om dette fra før.. ta å søk etter "dynamostøy" Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DantheMan Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 jepp skal skjekke det opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbelobb Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 http://forum.realmofexcursion.com/showthread.php?t=17919 Sjekk at du har god jording. Siter Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt! Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benbeni Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Samme hos meg.. Prøv å koble en ledning mellom chassie på spilleren(bak på spilleren) og på signalkabelen der hvor den er koblet på spilleren.. Da forsvant det hos meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Samme hos meg.. Prøv å koble en ledning mellom chassie på spilleren(bak på spilleren) og på signalkabelen der hvor den er koblet på spilleren.. Da forsvant det hos meg.. Det vil med andre ord si at du har en spiller, med defekte jordingsbaner til rca utgangene dine ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg