Peecc Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Er dette systemet bra? - Kicker L7 12" element i orginal kasse. Med beskyttelsesgitter. - Kicker KX350.4 - Kicker K65.2 frontsystem med diskanter og delefilter. Får det for 5000 kr brukt av en som har hatt det i noen dager. Er det noe bra ? - Har tidligere hatt noe crap fra netthandelen ;) Takk for svar :) Edit: Noen andre merker som har bedre kvalitet på lyden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Det er nok endel bedre en møkka fra netthandelen, men langt ifra bra ;) Forsterker til sub da? det må du jo ha, og den som følger med der, er for liten til sub... synes også prisen var høy for brukt utstyr... også er det jo sikkert en grunn til at han selger det igjen ;) kicker låter rett og slett ikke bra, men "kraftig" Jeg ville helt klart valgt noe annet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 for 5000kr kan du kjøpe andre komponenter som er bedre fra utlandet. Og min mening, å ha en brokoblet 4 kanaler til åd rive en sub er ikke bra. Er du bestemt for Kicker, så hadde jeg Kjøpt en ZX750.1 for subben, og ZX100.2 for frontsettet. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peecc Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Takk for tips. Trodde at kicker var bra , siden har sett at de monterer svære firkantete elementer på sånn Overhauling osv. Har ikke så mye peil nei ;) Hvilke merker anbefaler dere hvis jeg skal ha kvalitet da ? Noen som er kjent for _god_ lyd ? God lyd > Bass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 JBL - Focal - RF Punch for å nevne noen... Vet Rockford Fosgate Punch serien skal ha gode bass-høytallere... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynamics Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 JBL - Focal - RF Punch for å nevne noen... Vet Rockford Fosgate Punch serien skal ha gode bass-høytallere... Rockford var temmelig bra for noen år tilbake, men ikke f... at de er bra i forhold til det meste som er på markedet i dag. Av erfaring så vet jeg at spl dynamics er veldig bra merke. har prøvd å drepe et par billige 10" i dbdrag i år og har ikke klart det ennå. De som ligger litt høyere i pris er veldig heftige. sjekk dreamtm.no Siter Team Re-Loud Stian NM mester 2008 Street A 155,5 dB 2010..sannsynligvis Street A B2, Atomic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg