Gjone Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Startet bilen i dag, og etter fem min begynte det å støye, pipe og ule i venstre høytaler bak. Selv når jeg slo av spilleren og koblet den fra peip det. OGså når tenningen er av. hva kan dette komme av Det er orginale høytealere som har forsterker i selve høytalerkassen. Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Startet bilen i dag, og etter fem min begynte det å støye, pipe og ule i venstre høytaler bak. Selv når jeg slo av spilleren og koblet den fra peip det. OGså når tenningen er av. hva kan dette komme av Det er orginale høytealere som har forsterker i selve høytalerkassen. Overslag i selve høyttalerkassen. En ledning som har løsnet og ramlet over en annen ledning mest trolig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Kan det være på grunn av fuktighet? Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg