Michelindama Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hei, håper noen av dere bilinteresserte kan hjelpe meg med dette spørsmålet. Har en garasje som vi tenkte å leie ut, men er veldig usikre på prisen. Garasjen befinner seg sentralt i Trondheim (rett ved sykehuset), og det dreier seg om en vanlig villagarasje med plass til én bil. Antar at det vil være interessant for folk som jobber i nærheten å parkere under tak i vinter, men har ingen idé om hva som er en ok pris. Tusen takk for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Litt flere faktorer med da... Er det oppvarmet garasje, portåpner, hvor vanskelig det er å parkere i området, gratis parkering i nærheten eller avgiftbelagt... Tenk litt på hvor fristende den vil være mot alternativene. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Jeg leier en plass i fellesgarasje et stykke utenfor oslo sentrum og betaler 750,- i mnd. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelindama Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Takk for innspill! Garasjen er ikke oppvarmet, men det er en vanlig garasje, så varmen fra bilen vil sørge for at bilen er isfri og startklar etter jobb, selv om det skulle bli kjempekaldt. Eller er det andre grunner til å ha varme i garasjen, som jeg ikke har tenkt på? (Noen år siden sist jeg hadde bil.) Det er vanskelig å parkere i området, det jobber over 8000 på sykehuset, og parkeringshuset der er fullt fra 9 til 15 hver dag. Ellers er det soneparkering, men bare for folk som bor i bydelen, eller avgiftsparkering (tror det koster 15 kroner timen). Høres for eksempel 900 kroner ok ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Du kan jo prøve å forhøre deg med noen som jobber der og kommer utenfra hva de må betale, men det kommer jo ann på hvor mye du vil presse på prisen. En pris mellom 750-1000 høres ikke halvgalt ut. Kommer ann på forholdene ellers. Altså hvor mye de må betale idag. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg