MisterDJ Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Jeg har en Audi A4 1.9 TDI, 1997, som glødingen fungerer dårlig på. Virker som det er relet siden den gløder hvis jeg tar nøkkelen til det siste hakket før man starter, virker som den gløder uten rele. Hvor sitter dette relet, og er det mulig å måle dette på noe vis ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielbp Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 feilsøking med vag-com? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*euroboy* Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hvis du tar av dekslet det hvor alle sikringene sitter (åpne førerdøra, v.side av dashbord) og ser på en måte "forbi" alle sikringene vil du se en eller flere bokser, på størrelse med to fyrstikkesker som ligger oppå hverandre. På min var den blå. Har du litt små hender er det bare å dra den ut, og sett inn et nytt relee. Det koster ikke mer enn 300-400 kr hos møller. Siter 1998 Audi A4 1.9 TDi Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg